Szkolenie
Zarządzanie zespołem projektowym

Czas trwania

2 dni

(16 godzin)

Rodzaj dydaktyczny

Szkolenie z przykładami w systemie informatycznym wybranym przez Klienta:

Primavera
Asta Powerproject
MS Project
TILOS
CostOS

Personal Development Units

14 PDU

Język

Polski
Angielski

CELE

Podniesienie świadomości i odpowiedzialności osób decyzyjnych za prawidłowe zarządzanie zasobami ludzkimi w projekcie, skutkujące efektywniejszą realizacją przedsięwzięć oraz szybszym rozwojem organizacji.

Zapoznanie uczestników z najważniejszymi pojęciami z obszaru zarządzania projektami, znaczeniem realizacji projektów w działaniu przedsiębiorstwa oraz technikami i sposobami zarządzania projektami.

Profil Uczestników

Kierownicy projektów, menadżerowie zasobów, kierownicy programów i portfeli oraz ta kadra menadżerska, która zarządza zespołami projektowymi w ramach prowadzonych przedsięwzięć.

Zakres

  • Otoczenie zespołu projektowego
  • Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa, a struktura organizacyjna projektu i zespołu projektowego
  • Struktura organizacyjna projektu – przekrój przez światowe standardy zarządzania projektami (PMI, IPMA, PRINCE2)
  • Role, uprawnienia i obowiązki wynikające ze struktury projektowej
  • Kierownik Projektu, Menadżer, Lider: uprawnienia, cechy osobowe, wymagane umiejętności
  • Błędy popełniane przez Kierowników Projektów
  • Idealny Kierownik Projektu
  • Zespół projektowy:
    • zasady skuteczności zespołu projektowego
    • struktury zespołu projektowego
    • jakie cechy powinni posiadać członkowie zespołu projektowego
    • kwalifikowanie i rekrutowanie osób do zespołu projektowego
  • Procedury wykorzystywane w projekcie
  • Sposoby delegowania zadań, uprawnień i odpowiedzialności
  • Zastosowanie teorii typów psychologicznych w zarządzaniu projektem
  • Typy osobowości
  • Kierowanie zespołem projektowym
  • Fazy cyklu życia zespołu
  • Komunikacja w projekcie
  • Budowanie synergii zespołu
  • Kształtowanie zespołu, a rola Kierownika Projektu
  • Przywództwo i zarządzanie
  • Sposoby wpływu na wydajność zespołu
  • Budowanie komunikacji
  • Tożsamość zespołu
  • Motywowanie
  • Prowadzenie spotkań
  • Konflikty i sposoby ich rozwiązywania
  • Negocjacje
  • Rozwój pracownika – szkolenie i coaching
  • Fluktuacja i trójkąt stabilności zespołu projektowego
  • Zarządzanie wiedzą w projekcie
  • Rozwiązywanie zespołu projektowego
  • Zarządzanie wiedzą w ramach zamykania projektu
  • Uwolnienie członków zespołu projektowego, a przyszły rozwój organizacji
  • Stosowanie narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie zespołem projektowym

Wyślij zapytanie

Related Projects
Contact Us

Send us a massage

Not readable? Change text. captcha txt